Besök - Del 1

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-10-24 @ 14:27:56
Kanske dags att blogga nu. Det är fredag den 24 oktober. Alltså 4 dagar sedan mitt sista besök åkte tillbaka till Sverige. Jag ville blogga när alla var här från början, men när de väl var här ville jag bara umgås med dem och inte tänka på att ta massa foton och dokumentera. Men nu tänkte jag dela med mig lite utav vad som hänt. Det känns lättare att dela upp inläggen så här kommer första delen. Fredagen den 10:e kom mamma, mormor och moster hit. Men jag träffade dem inte den dagen då de kom så sent och jag hade lovat tjejerna att spela Sims. Men tidigt på lördagen gick jag upp och åkte in till Amsterdam. Vi träffades nära centralen och det var så härligt att se allihopa! Vi gick omkring och tittade i affärer och fikade osv. på kvällen åt vi på en mysig resturang och sedan åkte jag hem igen och sov. Nästa dag började på samma sätt, åkte in till Amsterdam och mötte upp dem där. Vi gick i lite affärer osv. och efter det åkte vi hit där jag bor, Hoofddorp. Jag visade dem runt i centrum och vi gick i affärer där med. Sedan gick vi till huset och åt middag med familjen här. Var riktigt trevligt! Efter det åkte de tillbaka till Amsterdam och jag stannade här. Nästa dag spenderades också i Amsterdam. Sista dagen de var här och då gick vi mest och tittade omkring i staden och pratade. När klockan blev fyra eller något så åkte vi till deras hotell och hämtade väskorna, sedan bar det av till flygplatsen där jag släppte av dem. Fick sedan vänta i fyra och en halv timme på att pappa skulle komma, men mer om det i nästa inlägg. Det var så mysigt att ha dem här och jag insåg verkligen hur mycket jag har saknat dem. Var jobbigare att säga hej då denna gången än när jag skulle åka faktiskt. När jag först kom hit hade jag så mycket annat att tänka på att jag inte riktigt hann vara ledsen och sakna dem. Men nu vet jag hur det är här och även om jag tycker om att vara här i Holland var det lite jobbigt att bli lämnad kvar. Kändes nästan som att detta bara var en liten resa och att det var dags att åka hem med dem. Men så var det ju inte. Jaja, nu räknar jag ner dagarna till jul istället då jag få se dem igen! Bara 60 dagar kvar! Woop! Här kommer lite bilder som jag och mor min tog. Fina va?
Hela veckan då jag hade besök så stod det ett stort tivoli mitt i Amsterdam (det brukar inte finnas där alltså.) Läste på lite om det och det är tydligen ett resande tivoli som åker runt till olika ställen varje år. Hur kul som helst att det var just när jag hade besök! 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: