Besök - Del 2

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-10-27 @ 19:19:00
Som jag skrev sist fick jag vänta i fyra och en halv timme på pappa! Hans plan var försenat och allt möjligt. Stod jättelänge precis där han skulle komma ut också. Var jätteorolig då jag väntade eftersom att det stod att planet hade landat. Trodde att han hade gått vilse inne på flygplatsen eller något. Så svarade han varken på sms eller när jag ringde! Dock så kom han ut till slut och jag blev så glad när jag såg honom! På direkten när han kom åkte hem till familjen här så jag kunde hämta min väska då jag skulle sova på hotellet med honom. Då fick han chans att träffa dem också! Efter det drog vi bara till hotellet och sov då det redan var väldigt sent. Dagen efter var det tyvärr jättedåligt väder. Det regnade och var bara väldigt rått och kallt. Dock försökte vi ta oss in till Amsterdam och göra saker men efter bara två timmar gav vi upp och åkte tillbaka. Vi gick omkring lite i Hoofddorp innan vi drog till hotellet och hängde där. Såg på tv och pratade, sedan gick vi ut och åt middag på kvällen. Var riktigt svårt att hitta något som var öppet efter sju här tyvärr och vi hamnade på en liten pizzeria, som tur var hade de god mat! På onsdagen, dagen då han skulle åka, checkade vi ut vid elva och lämnade mina saker hos familjen. Sedan lånade vi cyklarna och cyklade runt här där jag bor mestadels av dagen. Det var fint väder och riktigt härligt! Perfekt dag för att cykla. Vi var också inne i centrum och tittade i affärer och fikade innan det var dags att åka till flygplatsen och lämna honom. Var riktigt jobbigt att säga hej då till honom också. Vi försökte göra det snabbt så att det inte skulle vara så jobbigt, men när han gick ifrån mig hade jag en klump i halsen och försökte låta bli att gråta. Fick trösta mig själv genom att tänka att Tilda skulle komma dagen efter och att det snart är jul då jag får träffa honom igen. Men jag har verkligen insett efter hela det här med Holland, att jag hatar farväl! Här kommer lite bilder, den första är från när mamma och de var här men det fick inte plats i förra inlägget så lägger till det här. 
 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: