Fredag!

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-10-03 @ 13:35:58
Hej på er. Idag är det fredag. Oftast på fredagar ska jag bara vara hjälpreda, men idag jobbar mamman så jag gör allt idag. Tog dem till skolan, hämtade yngsta vid 12, gjorde lunch till oss och om ett tag ska vi iväg till hennes simskola. Efter det blir det att hämta upp de andra i skolan. Sedan göra middag och städa undan såklart. Igår var en rätt lugn dag, tvättade mina lakan (och spillde ner dem igen på kvällen...) och gjorde sysslorna. Duschade för första gången på kvällen på typ... 100 år känns det som. Men ville inte ligga med smutsigt hår i min nytvättade säng. Sedan flätade J mitt hår och jag vaknade upp med enormt, vågit hår haha. Imorgon ska jag faktiskt ta mig iväg till Amsterdam med tåg. Lite läskigt faktiskt, åker för första gången tåget själv och tabellerna kan vara lite röriga så vi får hoppas att jag hittar tillbaka sen. Ska försöka ta tåg som går direkt till Amsterdam istället för att byta. Wish me luck helt enkelt...! Nu måste jag städa lite innan vi ska iväg så vi hörs senare. 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: