Dålig Update

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-09-25 @ 14:20:00
Jag vet, sorry att jag inte har bloggat något men jag kan verkligen lova att ni inte missat något speciellt. Har dock lite bilder att visa från de senaste dagarna så tänkte snacka lite om det. Som sagt kom ju matvarorna i tisdags vilket var otroligt jobbigt att packa upp, haha. Sex backar med mat och två enorma påsar med kylvaror. Tog cirka 45 minuter att packa upp. Känner verkligen att de har otroligt mycket mat här. Vilket är bra, då behöver jag inte oroa mig för att svälta i alla fall, hehe. Kommer komma hem som värsta tjockisen. Igår, onsdag gick också bra. Blev en slapp dag för mig, inte så mycket att göra. På eftermiddagen började det spöregna och hagla vilket tjejerna tyckte var jätteroligt att titta på! Och nu idag, torsdag har jag jobbat sedan klockan sju. Tagit upp och lämnat barnen som vanligt. Nu har jag precis kommit hem från centrum, jag behövde handla sojamjölk och dessutom försöka hitta en födelsedagspresent till J som fyller år imorgon. Hittade en fin vit tröja som jag verkligen hoppas att hon gillar. Har dessutom köpt ett skärp och de där uggle-hörlurarna jag berättade om innan. Vet inte om jag har gått överstyr heller. Brukar aldrig direkt köpa presenter till folk haha. Är en sådan där typisk som säger "Jag har inga pengar just nu men du får din present när jag har råd!", och sen händer det aldrig. Alltså är jag inte en sådan rutinerad födelsedagspresents-köpare. I alla fall, skypade precis med pappa en snabbis också och han berättade att han nu också har bokat flygbiljetter hit. Blir stressigt där i oktober då alla kommer. Mamma, mormor och moster kommer mellan den 10:e och 13:e, pappa på kvällen den 13:e till 15:e, sedan Tilda den 16: e till 20:e! Jag jobbar den 20:e men hon får väl chilla på rummet, vara ute själv ett tag eller hjälpa till haha. Ska bli så kul! Längtar så efter alla.
Nu ska jag se lite på Netflix innan jag måste hämta barnen. Ses!
När jag packat upp ungefär hälften! Och deras godis-skåp!????
Spöregn! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: