Får överallt!

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-09-02 @ 12:35:00
Nu har vi varit ute på ännu en cykeltur medans barnen är i skolan. Vi har hunnit både det, ställa in typ fem backar med mat i kyl/frys/skåp (de har online-mathandling), lämna barnen såklart och städat. Nu har jag "rast" eller vad man ska kalla det till klockan tre då vi ska iväg och hämta barnen igen. Vill väldigt gärna iväg och kolla lite i affärer men är verkligen helt slutkörd. Sov bara sex timmar inatt och har varit igång i tre dagar nu både i kroppen och hjärnan så är verkligen trött. Därför vet jag inte riktigt om jag orkar gå i affärer eller upptäcka staden ännu mer. Finns ju fler dagar till det. Vill inte heller hitta allt för fort så att jag tröttnar. Tänkte i alla fall dela med mig av lite bilder från cykelturen. Vi var ute i nästan två timmar. Hon visade mig lite fina vägar och en otroligt stor fin park runt en sjö så att jag kan åka dit om jag vill. Det sjukaste är att det går lösa får överallt omkring här. De är inte fast i någon sorts hage, utan det är helt öppet och de skulle kunna gå ut på vägarna om de kände för det. Aldrig sätt något liknande, haha! Nu tänkte jag bara lägga mig och slappa en stund så får vi se om jag orkar mig ut om någon halvtimme eller inte. Annars får det bli någon annan gång helt enkelt. Har ju nio månader på mig ändå. Ha en bra dag allihopa så hörs vi när jag har något mer att berätta!
Hon visade mig också en resturang som hade ett vattenfall över hela taket. Sedan för att komma in måste man gå igenom en vägg av vatten! Ascoolt! 
Btw, har jätteont i rumpan efter all denna cykling. Kommer komma hem med världens muskligaste bak.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: