Första dagen avklarad!

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-09-01 @ 21:10:01
Efter skolan upptäckte barnen min mobilkamera. Så de har tagit ungefär femtio bilder bara under eftermiddagen där de försöker göra roliga miner och allt möjligt. (Ni kan ju se där nere bara ⇣ ) Efter mitt förra inlägg åkte vi som sagt och tog ett foto till ett tågkort. Samtidigt visade hon mig runt nere i centrum ännu bättre. Alltså ALLT finns här, verkligen allt. Primark, H&M, Zara + typ billioner andra affärer som såg jätteintressanta ut. Kanske inte ens behöver ta tåget in till Amsterdam ändå, haha! Efter det åkte vi hem och vilade i någon timme till innan vi hämtade upp barnen. Känns verkligen som att de börjar gilla mig och bli mer pratglada. Jag tänker såhär, om de klänger på en och vill röra ens hår mycket så gillar de en! Hoppas det i alla fall! De är så söta tjejer och det är verkligen intressant att prata med alla tre av dem. Nu innan jag gick in på mitt rum passade jag dem själv ett litet tag då pappan var på jobbet och mamman behövde gå på ett skolmöte. Då satt vi och kollade på One Direction ihop och lekte. Var riktigt roligt. Kan knappt vänta på att få lära känna dem bättre! Nu ska jag strax sova eftersom att jag fortfarande är sjuk och trött. Men ska bli spännande att se vad som händer imorgon!
Godnatt! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: