Fredag 12 September

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-09-12 @ 12:37:00
Skrev inget igår eftersom att jag inte kände att det fanns så mycket nytt att berätta om och hade dessutom inte tagit några bilder. Dagen var som vanligt, gick upp och tog dem till skolan, gjorde hushållsarbete, hämtade dem, gjorde mellis, städade mer, gjorde middag, tog undan, gick och la mig, haha. Inget speciellt. Lagade dock ett kött jag först inte hade någon aning om vad det var. Men var fläskkött med någon tomatsås på tydligen. Ikväll ska jag försöka mig på kyckling... Litar inte riktigt på mig själv med det. Dock säger hela familjen att jag är "a natural" när det gäller matlagning. De har älskar allt än så länge. Nyss hade jag och A en lunch för oss själva då hon slutar innan tolv på fredagar. Jag gjorde äggmackor till oss och hon sa efteråt "You yummy food make!" och struttade iväg hahah! Blir glad av det i alla fall eftersom att det har varit det jag varit mest nervös över att misslyckas totalt med. Men vem vet jag kanske bara har haft tur än så länge. Om en stund så ska vi iväg till A's simlektion och sedan hämta upp syrrorna i skolan. Om jag har något mer att berätta senare ikväll så skriver jag väl då, annars hörs vi imorgon kanske! Ciao. 

 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: