Friday

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-09-06 @ 10:58:00
God morgon! Insåg precis att jag inte skrev igårkväll, men jag somnade så oväntat snabbt när jag såg ett avsnitt av Dr. Phil. Jag skriver nu i alla fall. Igår var ännu en sådan där "hjälpreda" dag, då mamman är hemma. Alltså behövde inte jag ta upp tjejerna och ta dem till skolan, utan det gjorde hon. Gick upp halv nio, gjorde mig i ordning osv. Sedan gjorde jag mina sysslor. Vid tolv ungefär åkte mamman och hämtade barnen i skolan igen eftersom att de äter hemma på fredagar. Vi gjorde i ordning toast till dem och vi åt. Sedan lämnade mamman alla igen förutom A medan jag städade undan. Efter det spelade jag och A lite Sims 4 tillsammans vilket hon tyckte var jättekul, efter det åkte vi alla till hennes simträning. Och jag fick ta henne på cykeln hela vägen dit! Var nervös hela vägen, hjärtat slog och mina händer var helt svettiga. Men jag klarade det! Vi tittade på hennes träning, vilket var roligt att se. Sedan hämtade vi J i skolan (K har också träning på fredagar så hon åkte med en kompis hem som också skulle dit). När vi kom hem igen lekte jag kurra gömma med A och J fixade mitt hår i en jättefin fläta. Hon är verkligen helt otrolig när det gäller hår. Sedan berättade A om The Sims för J och jag visade för henne också. Hon blev väldigt intresserad och ville gärna spela mer hela kvällen. Men jag hade tyvärr saker att göra. Hjälpa till med maten, duka och sedan diska allt efter maten. Men efter det satte vi oss allihopa (K med) och spelade Sims tillsammans. Runt åtta avslutade vi det och jag satt en stund i mitt rum och snackade med kompisar tills jag behöva hämta vatten i köket. Då såg jag att tjejerna tittade på Wreck-It Ralph och jag fastnade där resten av filmen. När den var slut sa vi godnatt allihopa och jag gick in till mig igen. La mig i sängen vid tio någon gång kanske och sedan somnade jag efter bara någon halvtimme tror jag. Vaknade i alla fall med internet uppe på Dr. Phil och med spotify igång på Ed Sheerans "The A-Team" haha. Då släckte jag allt och somnade om! 
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vaknade för en timme sedan och har bara varit på toa, tvättat ansiktet och legat kvar i sängen än så länge. Men funderar på att åka till centrum när det öppnar. Eller kanske gå till centrum till och med, tar ju bara fem minuter. Så slipper jag komma ihåg hur cykeln ser ut och vart jag ställt den! Jag uppdaterar er ikväll i alla fall, ha en bra dag! 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: