Huvudsmärta är kul.

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-09-21 @ 21:04:00
Hej hej, igår (lördag) jobbade jag och idag blev det inget jobb som jag först trodde. Jag trodde att jag skulle hjälpa till med att ta en av tjejerna till ett kalas med cykel eller passa de andra två medan hon var på kalaset men nepp, jag var ledig visade det sig. Då drog jag iväg för att köpa födelsedagspresent till J, en likadan väska som jag har som hon tycker så mycket om, men de var slutsålda. Så jag hoppas att de kommer in innan fredag, annars får jag köpa något annat. Köpte dock en liten sak. Min väska hon vill ha har som sagt massor av ugglor på sig, och inne på Primark hittade jag ett par små hörlurar med ugglor på sig. Så jag köpte dem till henne utifall att jag inte hinner köpa uggle-väskan. Uggle-hörlurar är ju ett litet plåser på såren i alla fall, ey? De kostade dock bara 4€ så får bli något annat också. Vad vet jag dock inte än. Får se helt enkelt... Efter det hade jag sådan huvudvärk att jag bara ville till sängen. Dock stannade jag på deras Konsum skulle man kunna kalla det, "Dirk van den Broek" (eller bara Dirk som jag kallar det) och köpte de där goda ostbågarna. Sedan drog jag till huset och slängde mig i sängen. Kan stolt säga att jag har sett båda "Stuart Little" filmerna och är på tredje avsnittet av en jättekonstig serie som heter "Bates Motel" sen dess. Blev en sen middag och nu tror jag att jag ska sova eftersom att min huvudvärk fortfarande är hemsk. Så godnatt på er alla, jag lämnar er med några bilder på centrumet!
Inte varje dag man ser en man med ett dragspel på en ko i ett köpcentrum??
En enorm stengubbe som står mitt i centrumet... Lite skumt måste jag ju säga. 
Svanar ser man inte "mitt i stan" särskilt ofta heller om man säger så. Speciellt inte i en kanal.
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: