If you ain't got your black hat, there ain't no use in filling out an application.

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-09-08 @ 10:25:28

Tycker att jag ser riktigt jäkla fräsig ut idag om jag får säga det själv, i min nya hatt och allt. Och med solbrillorna på blir jag tuffare än tuff. Nej men ärligt, nästan alla vet nog att det kommer ta lång tid innan jag vågar ha på mig denna hatten utomhus, haha! Jag måste vänja mig själv först, annars går jag bara omkring och tänker "Nej usch, jag borde satt på mig något annat". Så är det alltid. Vi kan låtsas att jag stolt går omkring med hatten utomhus också. Idag är första dagen då jag verkligen gör allt, ALLT, själv. Jag kan stolt säga att jag tog minstingen bak på cykeln hela vägen till skolan och det gick riktigt bra. Ingen vuxen förutom mig själv var med och det var såklart lite nervigt. Men det gick verkligen jättebra. Jag har precis gjort klart mina sysslor så nu har jag... Ungefär fem timmar för mig själv innan jag måste hämta barnen igen. Vad jag ska göra vet jag inte än. Kanske tar en tur till centrum eller bara cyklar runt. Men det får bli om någon timme eller två när det är lite varmare. Höll på att frysa ihjäl på vägen till skolan. Burr! 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: