Jobb & Ledighet

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-09-14 @ 22:27:00
Har inte bloggat på två dagar eftersom att jag jobbade igår och var ute mestadels av dagen idag. Eftersom att mamman var i London igår också så fick jag jobba då med. Blev att gå upp tidigt och göra i ordning två av tjejerna för hockey-matcher. Sedan stanna hemma med yngsta och en av de som spelade (de bytte av) så jag hade fullt upp hela dagen. Blev dessutom en sen kväll då potatisen jag skulle laga var gammal, därför fick pappan åka iväg och köpa vilket resulterade i att allt blev mycket senare. Slutade någon gång vid halv nio. Idag fick jag sova ut men hjälpte ändå till med barnen lite under dagen, sedan gick jag ut på en långpromenad och gick även runt i centrum lite. Ville köpa lite gott till mitt snack-skåp här i mitt rum idag och gick in på den affären som jag vet att de i familjen handlar på. Men de tog inte mitt kort av någon anledning så det blev lite pinsamt när jag stod där i kassan med det jag skulle köpa så funkade det inte. Visste inte vad jag skulle göra liksom. Men drog till affären fem minuter bort och de tog mitt kort gudskelov. Mamman kom hem på kvällen och gjorde middag till oss så det behövde jag inte göra i alla fall vilket var skönt. Nu ligger jag och ser på film och ska sedan sova tänkte jag! Upp klockan sex imorgon igen, yey. Här kommer lite bilder från igår och idag. 
Där står jag i min feta tjocktröja och ska precis skala potatis. Sedan skype med min kära far! 
Från idag. En gata och en enormt stor kråka! (Hade rimmat om det var en skata...)
 
 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: