Måndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-09-29 @ 20:56:00
Tjenixen på er. Idag är det måndag. Ny vecka. Har inte orkat blogga under helgen och inte heller haft något att skriva om. Har mest legat och tittat på en serie som heter "Penny Dreadful" på Netflix och gått på promenader. Har känt mig lite sjuklig och saknat Sverige/familjen och dessutom inte haft så mycket pengar så har inte haft särsäkilt mycket att göra. Idag var det rätt mycket att göra för en måndag dock, förutom mina vanliga sysslor behövdes det slängas glas, dammsugas och jag behövde ta med tjejerna ut och knacka dörr eftersom att J ska sälja olika saker för någon skol-grej. Typ frimärken och brevpapper eller något. Hon lyckades sälja till fyra personer på mindre än en timme! Har ändå varit en helt okej dag, har inte känt mig stressad eller så, utan har bara gjort allt i min takt. Hann även med att dammsuga mitt eget rum och tvätta lite kläder vilket känns bra. Dock får mina lakan vänta tills imorgon eller onsdag att bli tvättade. Nu ligger jag nedgosad i sängen och ska strax sova. Imorgon är det tisdag - stressdagen. Godnatt på er!
K & jag väntade på trottoaren medan J och A stod och sålde frimärken vid ett hus. 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: