Min första lediga dag!

Allmänt - Kommentarer (1)
2014-09-06 @ 23:34:00
Idag var jag alltså ledig! Hade som sagt en lång sovmorgon (ända till elva) och efter det gjorde jag mig i ordning och drog på direkten in till centrum som jag skrev tidigare att jag skulle göra. Tog faktiskt cykeln. Jag tror nästan att jag shoppade lite för mycket på Primark. Var där i nästan två timmar. Jag som brukar hata att gå i affärer var överlycklig. Kom hem med både ett par skor, tröjor, myskläder och en hatt. Var dessutom inne på H&M, Zara och Beshka. Hittade dock bara något jag gillade på Zara och Beshka. Nu får jag inte shoppa mer denna månaden eftersom att jag vill spara pengar. Tror dessutom att det bara var eftersom att det var första gången inne på Primark här så allt intresserade mig. Efter det så cyklade jag tillbaka (med hundra kassar på styret vilket var lite läskigt) och satt en stund på rummet innan jag gjorde mig ordning för att dra ut på middag. Vi tog bilen till stranden (jättefin strand!!) där vi åt middag på en fin resturang. Åt en otroligt stor hamburgare, orkade tyvärr inte äta allt men jag försökte, och när vi var klara tog vi en promenad längs stranden. Plockade massa snäckor som jag ska ta med hem sen. I bilen på väg hem lyssnade vi på musik och alla sjöng med. Innan tjejerna gick och la sig satt de här inne en stund och spelade Sims. Så roligt att de gillar det spelet också! De håller just nu på att skapa den "perfekta" familjen, haha. Det har varit en jättetrevlig kväll. Just nu sitter jag och skypar med Leon, men ska alldeles strax sova. För jag är jättetrött! Godnatt!
 
 


1 kommentarer
Postat av: Tilda

Asså de är så söta tjejerna!

2014-09-07 - 00:31:03 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: