Feeling Foxy

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-09-07 @ 17:11:00

Idag har jag mest bara suttit här inne i mitt rum med mitt osminkade ansikte, otvättade hår och min nya myströja från Primark som bäst beskrivs med ordet "dröm." Verkligen den skönaste tröjan jag någonsin ägt. Och det bästa är att det finns ett par byxor till så att man nästan dör av mysighet. Annars har jag också städat hela mitt rum, slängt papper och burkar och lagt undan massa kläder i lådan/tvättkorgen. Dock har det stökats ner lite igen eftersom att flickorna har varit inne och ute ur mitt rum under hela dagen. Vi har ännu en gång spelat Sims ihop och nu önskar sig J det till sin födelsedag haha. Vi har redan ätit en tidig middag som var jättegod, och nu sitter jag i mitt rum igen med några avsnitt av "Hart of Dixie" och lite annorlunda ostbågar de har här som är jättegoda. Brukar inte gilla ostbågar särskilt mycket men dessa var jätttttegoda! Senare ikväll tror jag att familjen ska se någon film och då kanske jag joinar, men vi får se. Ni får ha en fortsatt bra dag allihopa så hörs vi imorgon förmodligen! 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: