Natti Natti

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-09-02 @ 22:52:00

Nu ligger jag och gäspar i sängen. Har i och för sig gjort det ända sedan klockan nio men har inte "orkat" släcka och lägga mig på riktigt. Imorgon har jag en liten sovmorgon till kl. 08.30 vilket är nice. Det är verkligen hemskt att gå upp klockan sex. Tycker att jag har varit riktigt duktig idag, började jobba klockan sju. Fixade lunch-lådorna helt själv (kom ihåg allting!), tog dem till skolan, åkte hem och gjorde sysslor. Alltså städade i huset (ta ur diskmaskin, städa undan frukosten, vika tvätt, städa flickornas rum, plocka lite här och där) och efter det åkte jag och mamman som sagt ut på en cykeltur. Jag hade en paus, sedan kom mat-bilen som jag snackade om i förra inlägget och vi fixade med det. Vid tre hämtade vi tjejerna i skolan igen, åkte hem och åt mellis, sedan cyklade vi iväg igen för att lämna den äldsta på en träning, efter det åkte vi till centrum och köpte nya balett-skor till K. Bestämde precis nu att jag ska börja skriva första bokstaven i deras namn istället för äldsta, yngsta, eller hela långa namn varje gång jag ska nämna dem så; Yngsta: A, Mellan: K och Äldsta: J. Vi skaffade i alla fall nya skor till K och sedan åkte vi tillbaka till huset och jag och Z (mamman) började göra mat. Jag fick dock avsluta allt och fixa i panik då Z behövde åka iväg för att hämta J när träningen var klar. Råkade bränna köttet lite (höhö) men tycker ändå att jag gjorde rätt bra ifrån mig. Efter maten så städade jag undan allt i köket helt själv och tyckte faktiskt att det gick väldigt bra. Efter det var klockan halv åtta och jag gick in till rummet för att vila. De tre närmsta dagarna har varit riktigt långa, och jag är trött. Nu ska jag försöka sova men jag ville ge en liten update, om nu någon är intresserad. Godnatt!
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: