Pew Pew

Allmänt - Kommentarer (1)
2014-09-08 @ 19:58:47

Mår väl sissodär just nu. Har känt mig lite små-stressad hela dagen med blandningen av att vara trött och sakna min familj. Jag har stört mig på det mesta och bara velat lägga mig, (därav "shoot me now" bilderna ovanför. Och jag vet att det ser ut som att jag gör värsta duck-face men nej, jag gjorde faktiskt "pshooww" ljudet som när man skjuter.) Jag är så glad över att dagen är över nu så att jag kan lägga mig och sova, ladda inför morgondagen helt enkelt. Därför ska jag redan nu göra mig ordning, kanske städa lite i mitt rum innan och sedan lägga mig. Ska bli så skööönt. Imorgon är det tisdag vilket betyder att städerskan kommer hit, matbudet kommer hit och jag ska fortfarande göra allt själv. Tuff dag imorgon alltså. Föresten så åkte jag aldrig ut med cykeln tidigare idag, utan jag stannade hemma och såg på film istället. Orkade inte med folk idag. Bleeh.. Godnatt på er alla. 
 


1 kommentarer
Postat av: sanna

ljug inte, du gor duckface

2014-09-08 - 20:39:39 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: