Phil is Back! <3

Allmänt - Kommentarer (1)
2014-09-10 @ 22:40:00
Ännu en dag förbi, nu är det dags att nanna för mig. Eftersom att mamman + mormodern var här hemma idag behövde inte jag göra så mycket. Jag gjorde mina sysslor, hjälpte till när jag behövdes och lagade middag + städade undan den. Annars har det varit en rätt soft dag. Dock kommer dagarna fram till Söndag vara rätt jobbiga då mamman åkte iväg på kurs i London nu i eftermiddags... Lite nervös inför det eftersom att det betyder att jag kommer göra allting här. Får helt enkelt hoppas att det går bra och göra mitt bästa. Imorgon är det en lång dag, och jag har på det bestämt att jag ska tvätta mina lakan och kläder imorgon. Vi får hoppas på att det går bra det med, haha. Nu ska jag sätta på det nya avsnittet av Dr. Phil och mysa!! Som jag har längtat efter säsong 13! Det är verkligen mitt absoluta favvisprogram! Han är bäst. Dr. Phil <3 Sov gott nu allihopa så hörs vi imorgon! 
PS. Söta pyjamas byxor jag har va? De är nya!!


1 kommentarer
Postat av: Fia

åh hahahah Phil!! Mysbyxor <3

2014-09-10 - 23:41:14 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: