Shitty Bird.

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-09-03 @ 23:24:00
Tänkte bara skriva snabbt innan jag somnar. Idag gick bra, vi hämtade upp barnen i skolan och tog K till baletten. A ville testa på det hon med så hon stannade och gjorde en "test" träning. Så vi får se om hon börjar på balett också. J gick hem till en kompis då hon inte hade några aktiviteter idag. Efter träningen behövde inte jag göra så mycket eftersom att detta är dagen då mamman är hemma hela dagen. Därför blir jag mest som en hjälpreda på onsdagarna. Dessutom var deras mormor här på besök idag så hon spenderade tid med dem. Jag gjorde i ordning mellis och fixade lite i huset medans. Jag fick sedan lära mig lite mer matlagning och diska efter middagen. Slutade runt åtta. Nu på kvällen har jag mest städat i mitt eget rum och studerat schemat som jag fick utksrivet idag. Fyra hela papper med saker jag ska göra, regler och info! Hjälp! Men känns nästan bättre att ha det så. Då har jag i alla fall allt nedskrivet och det blir lättare för mig att bocka av vad jag har gjort och har kvar att göra under en dag, och vilka tider osv. Imorgon börjar jag klockan sju igen så det är verkligen dags för mig att sova nu. Godnatt! Ps. Idag bestämde sig en fågel för att skita ner mina byxor. Det var ingen liten bajs heller utan den verkligen smattrade ner på mitt knä när jag satt på cykeln och det kändes som att någon kastade en sten på mig! Försökte torka bort så mycket jag kunde men jag fick ändå gå omkring med en stor grön fläck på brallorna som ni ser här nedanför, haha. 
Bytte såklart när vi kom hem och slängde de andra i tvätten. Yuck. 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: