Torsdag + Fredag

Allmänt - Kommentarer (1)
2014-09-19 @ 20:35:00

De två senaste dagarna har varit normala. Jobbat på som vanligt och sovit nästan på direkten efter som vanligt, haha! Idag dock slutade jag lite tidigare faktiskt, runt sex tror jag. Och har suttit och spelat Sims 4 med J tills nu. Och nu tänkte jag lägga mig i sängen. Imorgon jobbar jag som sagt fast det är lördag, jag ska göra i ordning dem för deras matcher och sedan ta en av dem dit som förra helgen. Sedan vet jag inte riktigt, blir väl hjälprede-helg! Måste dock få tid till att dra till centrum och köpa födelsedagspresent till J som fyller år nästa fredag. Hon gillade en ryggsäck jag köpte här (som syns pyttelite i hörnet på den första bilden haha) från New Yorker. Den har massor av ugglor på sig och är jättesöt. Typ en av de bästa köpen här än så länge. Längtar tills jag får min lön så jag kan shoppa mer haha! Finns så många bra affärer här som vi inte har i Sverige. Dessutom berättade mamman igår att jag kommer få rätt mycket mer betalt denna månaden eftersom att jag jobbat så himla mycket. Härligt det! Tills jag hittar vänner här är köpcentrumet min bästa vän..! Godnatt på er alla så hörs vi imorgon förhoppningsvis! PS. Nu har Tilda bokat en resa hit i Oktober! Så himla kul att hon kommer hit för att hälsa på!!
 
 


1 kommentarer
Postat av: Fia

Dock har vi New Yorker i Sverige! Fast det kanske inte var den du menade?

2014-09-19 - 21:00:32 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: