Upptäcksfärd

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-09-01 @ 10:34:39

Var precis ute på en cykeltur med mamman för att titta på tågstationen och lite runt området, då hittade jag den här söta lilla bron (finns i och för sig överallt här) men ville ändå fota och visa! Finns verkligen inget bättre än att cykla tycker jag, haha! Är dock redan väldigt trött. Har varit uppe sedan 05.50 och började jobba strax före 7. Har redan hunnit med mer än jag vanligtvis gör på en vecka hemma. Barnen är i skolan nu och slutar inte förens 3 någon gång, så just nu slappar jag bara. Dock ska vi iväg igen när affärerna öppnar för att kolla runt lite och fota mig till ett tåg-kort så att jag åker gratis på helgerna! Super va? Ska kanske ta mig en stroopwafel nu och green tea som jag har fått av dem. Trodde inte jag skulle gilla det men var faktiskt gott.
Ciao! 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: