ZzZzZzzZzz....

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-09-16 @ 09:34:00
Idag är det Tisdag. Klockan är bara 09:34 men jag är redan dödstrött. Orkar inte ens tänka på att jag ska ut med cykeln sex gånger till i eftermiddag... Jag är verkligen jättetrött och igår fick jag reda på att jag ska jobba denna lördagen också. Känns sådär. Just nu sitter jag och väntar på matvarorna som ska komma. Hoppas att kortläsaren funkar denna gången för jag orkar verkligen inte med problem. Vill egentligen bara lägga mig ner och sova mer, kanske gör det när jag fixat med maten en liten stund. Beror på vad klockan är då och om jag är lika trött. Det är i alla fall en busy dag så kommer säkert varken hinna eller orka skriva senare. Åh bara längtar tills Oktober då mamma, mormor, moster, pappa och Tilda kommer hit. Ledighet och familj, precis vad jag behöver. I alla fall... Här få ni fyra bilder från igår och idag. Tjejerna när de håller på med min dator igår, skolgården imorse och spindlarna i cykelstället i trädgården. Hur stora som helst!? Brukar inte vara rädd för spindlar men där dök jag verkligen undan när jag först såg dem. Ha en bra dag!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: