Lördag 18/4

Allmänt - Kommentarer (0)
2015-04-18 @ 15:39:17
Kanske dags att blogga lite nu. Har faktiskt haft tid även om jag gjort mer på senaste tiden en annars. Men har inte orkat helt enkelt. Våren har verkligen kommit till Holland nu, för några dagar sedan var det över 20 grader vilket var helt underbart. Då satt jag i trädgården i en solstol och åt min frukost. Leon har också varit här och hälsat på mig, det var kul. Vi var bland annat ute på klubb och på NEMO science center som jag var på med mamma, moster, mormor och kusin första gången jag var i Amsterdam. Var kul att se det stället igen. Förutom det så har yngstingen här fyllt hela sex år. Det firades med kalas både i skolan, med kompisar på lekland och hemma med släkt (och mig). Hon fick en sån där nerf-pistol av mig plus en manlig barbie haha. Saker hon hade önskat sig. Just nu är jag tyvärr rätt sjuk, Leon hade med sig en rejäl förkylning när han var här och den hoppade väl över på mig. Jag sitter just nu med astäppt näsa (som samtidigt är rinnig) och möjligtvis feber. Var ett helvete att jobba igår. Nu har jag i alla fall helgen på mig att bli bättre. Nästa helg kommer Fia hit vilket är helt sjukt! Tyvärr tror jag det kommer regna lite när hon är här men vi får göra det bästa av situationen haha, det är King's day när hon är här så kommer nog vara rätt festligt ändå!  Här kommer lite instagram bilder. 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: