15 Februari

Allmänt - Kommentarer (0)
2015-02-15 @ 17:37:11

Idag är det söndag den femtonde februari. Alltså bara fyra dagar kvar tills jag åker hem. Längtar rätt så mycket. Även om tiden här går fort och allt flyter på som vanligt. I fredags var jag ensam med Alicia ett tag som vanligt då hon slutar skolan tidigare än de andra. Vi drack appelsap (äppeljuice) och fånade oss på snapchat. Och senare på fredagskvällen drog jag iväg till Utrecht för att gå på bio med Leilanie (tjejen jag var på konserten med i december). Vi såg såklart Fifty Shades of Grey som kom ut i torsdags. Jag tycker att den var bra! Har läst boken och tyckte att de lyckades föra över allt bra till film. Även om jag blev lite chockad ibland, haha..! Och Jamie Dornan som spelar Christian Grey är ju för snygg. Efter det åkte jag tillbaka hit och har inte gjort så mycket mer under helgen faktiskt. Städat rummet och försökt börja packa väskan så att jag inte ska glömma och behöva packa i sista sekunden som vanligt. Jag har också sett klart andra Sagan om Ringen filmen vilket jag är rätt stolt över. Har försökt se filmerna förut men aldrig orkat och inte velat ge dem en chans egentligen så, är glad över att jag kommit så här långt! Imorgon är det jobb igen som gäller men det är ingen fara, längtar nästan till imorgon eftersom att ett nytt avsnitt av The Walking Dead kommer ut + att jag är en dag närmare att åka hem! Nu ska jag packa vidare, så vi hörs senare. Kram! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: