Snö...

Allmänt - Kommentarer (0)
2015-02-05 @ 18:00:00
Hej! Idag är det torsdag och än så länge har det varit en rätt tuff, lång och kall dag. Har gått fram och tillbaka till skolan sex gånger idag då barnen slutade olika tider osv. vilket var rätt jobbigt då snö kom inatt vilket betyder att vi inte kan cykla. Alltså tar det typ 100 år att komma till skolan. Jaja, ska försöka att inte klaga allt för mycket. Jag är trots allt inte i Sverige där snön alltid är myyycket värre. Har dessutom behövt dammsuga, vika mycket tvätt, dra till bageriet och slänga glasflaskor! Känns faktiskt som att vädret alltid blir som sämst när jag har mycket att göra. Sov inte så bra inatt heller och därför har det varit rätt jobbigt. Nu har jag precis lagat mat men ingen av barnen vill äta än så nu sitter jag här och stirrar ut i luften typ. Imorgon blir det förhoppningsvis lugnare. Här kommer lite bilder från imorse då barnen var glada över att snön kommit! 
De sista två bilderna är tagna imorse båda två, den första på vägen till skolan och den andra på vägen hem! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: