11 Januari 2015

Allmänt - Kommentarer (0)
2015-01-11 @ 20:30:00
Lovade mig själv att jag skulle blogga innan dagen var över, så nu gör jag det. Idag är det den 11 Januari, alltså var det ett tag sedan jag bloggade sist. Jag var som sagt hemma över jul och nyår vilket var helt underbart. Var så otroligt skönt att vara hemma och träffa all familj och alla vänner. Precis vad jag behövde, även om det blev väldigt lite vila under tiden jag var hemma haha. Jag hann med att gå till tandläkaren två gånger, gå till frisören, gå ut och festa tre gånger, sova borta tre gånger, fika och gå på bio med släktingar, ha Sanna på besök i två nätter, gå på födelsedagsmiddag, träffa systrar och umgås med familjen hemma. Fullspäckat schema hela tiden men det var otroligt kul! Och jag har faktiskt bokat resa hem igen redan den 19 Februari för en och en halv vecka. Då blir det lite lugnare tror jag, förutom att jag ska till Romme med familjen för att åka skidor i några dagar vilket nog kommer ta på krafterna! Längtar redan hem igen, fast jag precis var där. Hade liksom glömt hur det var att vara hemma och umgås med alla jag känner så när det väl hände insåg jag väl hur mycket jag faktiskt saknat det. Därför har första veckan tillbaka här i Holland varit rätt jobbig om jag ska vara ärlig, känt mig rätt deppig och har velat åka hem igen varje dag. Dessutom spydde en av tjejerna för några dagar sen vilket verkligen gav mig panik-känslor och jag ville fly till Sverige. Haha, får hoppas på att jag kommer in mer i rutinerna igen under nästa vecka så jag slipper denna hemlängtan. För om det fortsätter såhär vet jag verkligen inte hur jag kommer klara av att vara här ända till i sommar. Nu ska jag fortsätta titta på min nya favoritserie Sherlock och snart sova. Har haft huvudvärk hela dagen så ska bli skönt att sova... Här får ni lite instagram bilder! God natt!
(Hipp hurra till bloggen som fyllde hela 6 år den 5/1 föresten! Tänka sig att jag har skrivit här i hela SEX år!)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: