24 Januari

Allmänt - Kommentarer (0)
2015-01-24 @ 16:09:50

Tjenixen. Inte mycket har hänt sen jag kom tillbaka från Sverige. Är mest uttråkad. Har inte direkt haft några pengar att göra något för (använde de sista för att köpa en flygbiljett hem) och det är för kallt för att gå ut och göra något ändå. Har inga direkta planer förens i början på februari då jag ska gå på bio med tjejen som jag såg Ben Howard med. Och som sagt har jag haft väldigt mycket hemlängtan på sista tiden. Den spännande tiden här i Holland har gått över och det var mer spännande att vara hemma i Sverige antar jag. Helt sjukt dock att tänka på att när jag åker hem och hälsar på i Sverige igen i slutet av februari så har jag varit här i hela sex månader. Att häften av tiden här redan är över. Helt sjukt. Idag är det lördag i alla fall, och jag är ensam hemma just nu. Tror familjen är på en konsert. K3, det är ett band med tre tjejer här som gör musik för barn i tjejernas åldrar. Har nog hört deras låtar en miljon gånger sen jag kom hit, haha. Igår jobbade jag rätt sent då föräldrarna plus äldsta dottern var iväg och tittade på skolor hon möjligtvis ska börja i sen. Därför tog jag hand om de två yngsta. Vi dansade till One Direction, lekte lite med smink och sen satt vi och ritade lite. Jag började färglägga en bild och blev som vanligt helt besatt typ. Om jag börjar färglägga en bild måste jag bli klar med den, och den ska vara perfekt! Så när föräldrarna kom hem och började göra i ordning barnen för sängen satt jag fortfarande och ritade helt maniskt. Blev klar i alla fall. Idag har jag inte tänkt göra så mycket, men imorgon kanske jag åker in till Amsterdam om jag blir uttråkad. Får se helt enkelt. Ha det bra allihopa! Får se när jag skriver nästa gång, händer ju som sagt inte så mycket. Kram! 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: