10 Mars

Allmänt - Kommentarer (0)
2015-03-10 @ 16:26:00
Hej! Tisdag den 10 mars är det idag. Har hunnit vara hemma och jobbat i lite över en vecka ungefär sen sist jag skrev. Såklart hade jag ingen tid till att hålla på och blogga när jag var hemma och sen har jag inte orkat nu när jag är tillbaka i Holland helt enkelt. Men att vara hemma var jättekul! Inte lika händelserikt som förra gången känner jag då jag såklart blev sjuk typ andra dagen jag var hemma. Jag bara visste att något sådant skulle hända. Fick en rejäl förkylning och låg hemma hälften av veckan med snorpapper och alvedon. Var rätt skönt ändå minus förkylningen. Hann dock med att träffa kompisar en gång och åka till Romme med familjen för att åka skidor. Kusin-familjer var med också detta året vilket var jättekul! Tyvärr fick jag åka hem en dag före alla andra. Tog tåget från Dalarna till Stockholm helst själv. Var fruktansvärt då en familj tog min bra plats och jag orkade inte tjafsa om det. Sedan satt deras son och halv-spydde hela resan ner. I alla fall, väl tillbaka på jobbet här i Holland så har inte så mycket hänt. Jobbat på som vanligt helt enkelt. I helgen var det sol och 13 grader i skuggan här så jag var ute hela dagen på cykeln vilket var hur härligt som helst. Satt vid sjön som ligger här i närheten och njöt hur länge som helst. Har dessutom insett att inom fem minuter från huset åt olika håll så finns det en åsna, en kyrkogård, tåg, köpcentrum, bio, ett mini-Skansen med massa fåglar och olika djur, sen till sist massa får som går omkring fritt. Det finns verkligen allt möjligt här i Hoofddorp. Som en blandning av city och landet. Intressant va? Aja, har inte så mycket mer att skriva nu. Här får ni lite bilder från i helgen och för någon timme sen då jag och A var och slängde glas! Vi såg massor av blommor på vägen dit. Nu är det verkligen vår! (Här i Holland i alla fall..) Härligt!!
 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: