Big Day | 7 Maj 2015

Allmänt - Kommentarer (0)
2015-05-07 @ 15:10:00
Idag är ingen vanlig dag ska jag säga er. Därför kände jag såklart att den verkligen behövdes skrivas om. Idag, den 7 Maj fick en av mina äldsta vänner Hannah sitt första barn, en son som heter Elliot! Hon är dessutom den första av mina vänner som får barn, och jag känner mest wow! Det är nu det börjar. Nu känner man sig vuxen på riktigt. Då ens vänner får barn. Dessutom när det inte alls känns som att det var länge sedan jag och Hannah var nyblivna 12-åringar och kickade fotboll i hennes rum med Tokio Hotel låtar på repeat i bakgrunden, haha! Jätteskumt! Men jag är så glad för din skull Hannah ska du veta, GRATTIS!! Du kommer bli en skitbra mamma. Längtar verkligen efter att få träffa lillen! 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: