Svar på kommentar

Svar på kommentarer - Kommentarer (1)
2011-07-02 @ 11:49:14
lilia om Positiv vs. Negativ:
hej du är jätte söt och har en bra blogg.
kan du skriva om alla dina kompisar, en efter en, "gamla-nutida-nya typ?
tack! :)

Svar : Hej lilia.
Tror inte det är riktigt möjligt för mig att skriva upp alla kompisar jag haft under mitt "liv", men de flesta jag umgås med just nu är med ganska ofta på bloggen. Förut hade jag inte lika bra vänner som jag har nu dock. I min första skola var det bara två personer som jag helt tyckte om och fortfarande gör. I min andra skola var jag ganska bra kompis med de flesta första året. Sen förändrades många och jag gled ifrån, så började jag umgås med två av de vännerna jag fortfarande är kompis med nu. Sen är jag vän med de flesta i min nuvarde (gamla) klass. Jag är med de få jag gillar att vara med helt enkelt :)




1 kommentarer
Postat av: Amanda

Hej du har en jätte mysig blogg, jag tänkte på kommentaren du svarat på och undrar om du skulle kunna skriva om alla killar i din klass "ex: daniel: bra vän,rolig......"

Ha det bra

2011-07-03 - 01:16:57 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: